افسون سکوت

افسون سکوت

به وبلاگ من خوش اومدین عضویت ونظربرای بهترشدن وبلاگم یادتون نره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 138
بازدید ماه : 502
بازدید کل : 11289
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




<-PollName->

<-PollItems->

چت روم
دریافت کد ترجمه گر وبلاگ

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

فال عشق

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

كد تقويم

كد عكس تصادفی

كد عكس تصادفی

كد تصوير تصادفی

bahar22

title="Yahoo Status by pichak.net" href="ymsgr:sendim?آی دی ياهو شما">

شک همسرتان نسبت به خودتان را از بين ببريد!


 
بسياري از مردان نيز تنها يك سطح از ارگا*سم را تجربه مي كنند و اطلاعي از روشهايي كه مي تواند باعث شود تا لذ*تي عميق تر و طولاني تر همراه با انز*ال من*ي بيشتر را تجربه كنند ، ندارند.

 

امروزه داروها و مواد شيميايي مختلفي با اسامي گوناگون در داروخانه ها و فروشگاه هاي اينترنتي با قيمتهاي بسيار گزاف به فروش مي رسند اما آيا آنها تاثيرگذار هستند؟

اين داروها،اسپري ها ، صابونها ،كرم ها،ژل ها و ... يا تاثيرگذار نيستند و يا اگر هم تاثيري بگذارند آنچنان ناچيز است كه قابل ذكر نيست و البته در مواردي اين اجناس تقلبي بوده و تاثيرات سوء نيز به همراه دارند

چاره كار تنها آموختن شيوه ها و تكنيك هاي علمي و جديد و بالا بردن سطح اطلاعات است

 


  آموزش علمي روابط بين زن و مرد بي حيا*يي نيست بلكه يك نياز ضروريست كه متاسفانه در كشور ما اين آموزش به مردان و زنان ايراني يا داده نمي شود و يا از راههاي نا مناسب (فيلمهاي پو...ن) مي رسد كه در نتيجه آسيب هاي جدي به روابط زوجين مي زند

من تحقيقاتي پيرامون اين موضوع داشتم و با تكنيك هاي جديدي آشنا شدم كه نياز به آموزش دارند كه قصد دارم نتيجه تمام تحقيقات رو در يك بسته در اختيار تمام علاقه مندان قرار بدم تا از اين طريق كمك كنم كه همسران ايراني زندگي زناشويي سالم و پرنشاطي رو تجربه بكنند

 

 

(اگر شما چنين مشکلي را با همسرتان داريد ، به شما توصيه ميکنيمکهاين مقاله را مطالعه بفرماييد)

اين حسادت از کجامتولد ميشود و از کجا به وجود ميآيد ؟

فرويد ، روان شناس مشهور دنيا معتقد است:اين حسادت هاريشه در دوران کودکي شخصي داردکه اين رفتار را انجام ميدهد . و اساساين رفتار بر دو عامل مهم ميگردد وآن دو به ترتيب زير است :

اول :اين شخص هنگامي که کسي را با تمام وجودش دوست دارد و آن شخص همسر او باشد او به صورت ناخودآگاه احساس ميکند که براياين که او را از دست ندهد ، بايد خيلي مراقب او باشدتا او را از دست ندهد و يا اينکه مبادا همسر و زنش بخواهد او را ترک کند .

 

 

دوم:اين است که ميترسد نکنداو شخصي بهتر را پيدا کند و بخواهد او را ترک کندو به دنبال فردجديديبرود . واين موضوع در روابط بين زن و شوهر به عنوان يک سم محسوب ميشودزيرا زماني که زن و يا شوهر به ديگرياعتمادنداشته باشد وبخواهد او را به هر نحوي و با هر مساله کوچکي زير سئوال ببرد مسلما اينرابطه دوام زيادي پيدا نميکند و زود از هم ميپاشد.به خصوص اگر فرزندي داشته باشيداين حسادت و شک اثري صد برابر بدتر پيداميکند زيرافرزندتاننيز روابط بين شما و همسرتان را ميبيند وازهمان کودکي در ذهن او ريشه ميکندو او هم که رشد پيدا کند و به سن پدرش برسد ،او هم چنين رفتاري را با همسرش خواهد داشت .

 

موزيک بساز..!!
 
موزيک دوست داري!
 

 

احساس حسادت گاهي به حدي ميرسد که شريک زندگيتان راآزارميدهيد و باعث ميشويد که او از شما دوري کند و به مرور زمان ،روابطتانتيره ترميشود و ممکن است اين روابط به طلاق انجام شود .

مطالعات دليل خاصي را براي اين رفتار نشان نميدهد و بيشتر اينرفتار راريشه در دوران کودکيشخص ميدانند و يا درشرايط و روابطپيچيده اجتماعيکه فرد در آن زندگي ميکند، مثلمحيط کاريو يامحيط زندگي وافرادي که فرد با آنها سر و کار داردکه منجر بهاحساس ناخوشايند ناامني در فردميشود و در مواردي ممکن است اين احساس بهروابط خانوادگي فرد نيز رخنه کند و مشکلات از همين جا شروعميشود.

اما چطور به اين افراد کمک کنيم که او اين بحران را پشت سر بگذاردو به حالت اوليه خود باز گردد بايد چه کار کرد ؟

 

 

1) در وحله ي اولما به شما توصيه ميکنيم ،که زمانهايي و هم چنين موقعيتهايي کههمسرتاناين احساس را پيدا ميکند و نسبت به شما حسادت ميورزد رايادداشتکنيداين زمانها را با هم مقايسه کنيدو رفتارهاي خودتان را نسبتبه او بسنجيد و هم چنين شدت حسادت او نسبت به خودتان را يادداشت کنيد وسعي کنيد رفتارهايي را که انجام ميداديد را ترک کنيدتا حساسيتشوهرتان کمتر شود و تا اين موضوع به مرور زمان از بين برود .

 

 

2) با شوهرتان در آرامش و زماني که هر دوي شما آسوده خاطر هستيد وبدون هيج گونه دعوايي به صحبت بشينيدو به او اجازه دهيد تا علتاينموضوع رابراي شما توضيح دهدو به شما بگويد چرا حسود شده است و چرارفتارش با شمااين گونه شده است؟با دقت به صحبتهاي و شکهاي که او مطرحميسازدگوش دهيدو سعي کنيد او را درک کنيد و نهاين که با او به خاطرصحبتهاي که ميگويد و ادعاهايي که دارد دعوا کنيد . به خاطر داشته باشيدشما ميخواهيد اين موضوع را حل کنيد و نه اين که بهاين موضوع دامن بزنيد . شمابا اين کار و عمل تان به او ثابت ميکنيد که او را دوست داريدو نميخواهيد از او دور شويد و يااينکه به دنبال شخص ديگري برويد و او نيزازاين موضوع اطمينان خاطر پيدا ميکند وخيالش ازطرف شما آسودهميشود .واين اطمينان باعث ميشود که مشکلات آتي شما حل شود . و همچنين از مشکلات جديدي که پيش خواهد آمد جلوگيري ميکنيد .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم ساعاتی روکه دراینجامیگذرانیدبراتون مفیدباشه ونهایت استفاده روببرید خداي مهر و عشق !... شکيبايي را خوب به من آموختي ! و اکنون اين منم که فرياد ميزنم ! هر چه از تو ميرسد نيکوست ! و تويي که در هر حال ناب ترين ها و بهترين ها را به من هديه ميدهي . دستم را بگير و مگذار خطا کنم مهربانا. خداي من ! تو را سپاس براي هر آنچه که به من عطا کردي.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to dearkissme.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com